INFORMATIE OVER

Verzenden

Bekijk hier de meest gestelde vragen over verzenden:

De levering

Wat is de levertijd?

De levertijd vind je onderaan deze pagina onder de kop 'bezorgmomenten'

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt per mail een bevestiging over de zending. In deze mail staat de track en trace code. Dit betreft een link van Postnl waarmee je de zending kan volgen.

Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kan kiezen uit de volgende bezorgopties:

  • Standaard zending (voor 23.30 uur besteld, morgen in huis (met uitzondering van zondaglevering. Je kunt hierbij ook een PostNL afhaallocatie aanvinken)
  • Gewenste leverdatum (10 werkdagen na de bestelling, elke dag is selecteerbaar)
  • Zondaglevering (de levering zal plaatsvinden op zondag. Dit betreft een extra service 6.95 euro)
  • Avondlevering ( de levering zal plaatsvinden op een avond. Dit betreft een extra service 0.95 euro)
Mis je een artikel bij je bestelling?

Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling. Wij zullen dit voor je uitzoeken en zorgen ervoor dat je binnen 8 uur tijdens onze openingstijden een reactie ontvangt.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?

Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Bij de bestelling heb je een terugstuur formulier ontvangen. Daar mag je aangeven dat er een verkeerd artikel is ontvangen. Op het formulier staat ons antwoordnummer zodat je het pakket kosteloos kan versturen.

Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?

Ja dat is mogelijk. Wij leveren via onze website www.brandfield.com aan het buitenland. Tevens levert onze website www.brandfield.be in belgie en www.brandfield.de aan Duitsland.

Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?

De levering zal hoogstwaarschijnlijk bij de buren aangeboden worden. indien de buren ook niet thuis zijn, laat de bezorger een notitie achter dat zij het de volgende leverdag opnieuw proberen te leveren.

Kan ik de bezorgtijd wijzigen?

Dit is pas mogelijk als de eerste bezorgpoging is geweest. Je kunt een wijziging via de link van je track&trace doorgeven.

Ik heb een verkeerde product verpakking ontvangen, wat moet ik doen?

Je mag ons een e-mail sturen met een foto van de verpakking en het bestelnummer. Wij zoeken dit graag voor je uit en komen dan met een oplossing bij je terug.


Track & Trace

Wanneer ontvang ik mijn track en trace code?

Je ontvangt de track en trace code zodra jouw pakket is verwerkt. Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code. Indien je vanuit België een bestelling voor 23:00 uur op een werkdag bestelt, ontvang je je track&trace code voor 23:00 uur.

Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?

Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt als 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?

Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van Postnl is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.

De status van mijn Track & Trace is ''sorteercentrum''. Wat betekent dit?

Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Postnl. Postnl voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link


Je pakketje

Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?

Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. Postnl kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met Postnl om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.

Mijn pakket is beschadigd , wat moet ik doen?

Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Je mag foto’s naar ons toesturen naar info@brandfield.nl en daarbij je bestelnummer vermelden. Wij zullen meekijken naar de situatie en je dan adviseren wat we het beste kunnen doen.

Mijn bestelling is geannuleerd maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Bij Brandfield is de standaardverzending gratis voor bestellingen met een bezorgadres in Nederland of België. Je kunt je pakket thuis laten bezorgen of bij een PostNL-ophaalpunt. Bestel je op een werkdag voor 23:30 uur of op zondag voor 23:00 uur, dan wordt jouw bestelling de volgende dag al bezorgd.

* De bezorgkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en de bezorgmethode. De verzendkosten worden berekend na de verekening van eventuele korting als gevolg van acties, productkortingen of waardebonnen en kortingscodes.

Hieronder vind je alle informatie over bezorgmethoden, verzendkosten en bezorgmomenten.

Standaardverzending

 

Binnen Nederland

Altijd gratis
Bezorging op een PostNL-afhaalpunt mogelijk

Naar België

Altijd gratis

Naar Duitsland

Altijd gratis

Rest van Europa

Altijd gratis

Overige bezorgmethoden

 

Avondbezorging

Alleen voor zendingen naar Nederland.
Op werkdagen thuisbezorgd door PostNL
tussen 18:00 en 22:00 uur

Tarief: €0,95

Zondagbezorging

Alleen voor zendingen naar Nederland.
Op zondag thuisbezorgd door PostNL
tussen 12:00 en18:00 uur

Tarief: €6,95

Bezorgmomenten

 

Nederland

 
Besteld voor 23:30 uur op: Eerste bezorgmogelijkheid
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag voor 22:00 uur Zondag
Zondag voor 23:00 uur Maandag
 
 

België

 
Besteld voor 23:00 uur op: Eerste bezorgmogelijkheid
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag
Zondag Maandag
 

Uitzondering Wallonië

Op adressen in Wallonië worden door ons op zaterdag geen pakketten bezorgd. Hiervoor geldt dus: op vrijdag besteld voor 23:00 uur, maandag in huis.

Duitsland

Voor pakketten met een afleveradres in Duitsland kunnen wij geen exact bezorgmoment bepalen. De levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen.

Rest van Europa

Voor pakketten met een afleveradres in de rest van Europa kunnen wij geen exact bezorgmoment bepalen. De levertijd bedraagt 2 tot 5 werkdagen.

 

Afwijkende bezorgmomenten tijdens feestdagen

Voor, tijdens en na de feestdagen kunnen bezorgmomenten voor pakketten afwijken. Bekijk het overzicht van feestdagen voor afwijkende bezorgmomenten.

Je pakket volgen

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Hiermee kunnen we de bezorging van jouw product zo goed mogelijk waarborgen.

Het is bij ons niet bekend op welke tijdstip de bezorger van PostNL jouw bestelling komt afleveren. Zodra wij het pakket aanbieden bij PostNL, ontvang je automatisch een e-mail met een trackingcode en link. Met deze code en link kun je jouw pakket volgen op de Track & Trace-pagina van de PostNL-website.

Pakket volgen op postnl.nl

Wanneer je niet thuis bent

Was je onverwacht niet thuis of heb je de bel niet gehoord? De PostNL-bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice.

Naar boven
Brandfield.nl maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.