Verzenden
Tijdens drukke periodes kan het zijn dat je pakketje iets langer onderweg is dan dat je van ons gewend bent. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket raden we je aan de track&trace code goed in de gaten te houden.
Bekijk hier de meest gestelde vragen over verzenden:
De levering
- Wat zijn de verzendkosten?
-
Wil je een bestelling plaatsen met een waarde onder de €50, dan betaal je €3,95 verzendkosten. Heeft je bestelling een waarde van boven de €50, dan nemen wij deze voor onze rekening!
- Wat is de levertijd?
-
De levertijd vind je onderaan deze pagina onder de kop 'bezorgmomenten'
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
-
Je ontvangt per mail een bevestiging over de zending. In deze mail staat de track en trace code. Dit betreft een link van PostNL waarmee je de zending kan volgen.
- Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?
-
Je kan kiezen uit de volgende bezorgopties:
- Standaard zending (op werkdagen voor 23.30 uur besteld, morgen in huis). Je kunt hierbij ook een PostNL afhaallocatie aanvinken.
- Gewenste leverdatum (10 werkdagen na de bestelling, elke dag is selecteerbaar)
- Er mist een artikel bij mijn bestelling, wat moet ik doen?
-
Wat vervelend dat je een artikel mist bij jouw bestelling. Je mag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangeven welk artikel je mist bij de bestelling. Telefonisch contact opnemen is ook mogelijk. Dit dien je zo snel mogelijk te doen na ontvangst van je bestelling.
- Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
-
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Bij de bestelling heb je een terugstuur formulier ontvangen. Daar mag je aangeven dat er een verkeerd artikel is ontvangen. Op het formulier staat ons antwoordnummer zodat je het pakket kosteloos kan versturen.
- Is het mogelijk om te leveren in het buitenland?
-
Ja dat is mogelijk. Wij leveren via onze website www.brandfield.com aan het buitenland. Tevens levert onze website www.brandfield.be in belgie en www.brandfield.de aan Duitsland.
- Kan ik de bezorgtijd wijzigen?
-
Dit is pas mogelijk als de eerste bezorgpoging is geweest. Je kunt een wijziging via de link van je track&trace doorgeven.
- Ik heb een verkeerde productverpakking ontvangen, wat moet ik doen?
-
Je mag ons een e-mail sturen met een foto van de verpakking en het bestelnummer. Wij zoeken dit graag voor je uit en komen dan met een oplossing bij je terug.
Track & Trace
- Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?
-
Je ontvangt de Track & Trace code zodra jouw pakket is verwerkt. Wanneer je op een werkdag binnen Nederland voor 23:30 uur bestelt, ontvang je voor 23:30 uur een e-mail met je track&trace code. Indien je vanuit België een bestelling voor 23:00 uur op een werkdag bestelt, ontvang je je track&trace code voor 23:00 uur.
- Mijn Track & Trace geeft geen status aan, klopt dit?
-
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt dan 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
- De status van mijn Track & Trace is ''zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het sorteerproces''. Wat betekent dit?
-
Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van PostNL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.
- De status van mijn Track & Trace is ''sorteercentrum''. Wat betekent dit?
-
Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL. PostNL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link
Je pakketje
- Mijn pakket is volgens PostNL geleverd, maar ik heb het pakket niet ontvangen. Wat nu?
-
Allereerst vervelend dat je het pakket niet hebt ontvangen. PostNL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met PostNL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.
- Mijn pakket is beschadigd , wat moet ik doen?
-
Indien je pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van de postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.
- Mijn bestelling is geannuleerd maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.
-
Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.