HEB JE EEN VRAAG?

Klantenservice

De Brandfield klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. De antwoorden op veelgestelde vragen vind je hieronder:

Kan ik mijn kortingscode op een Sale artikel verzilveren?

Het is helaas niet mogelijk om je kortingscode op een Sale artikel te verzilveren. Dit kun je eventueel teruglezen in de voorwaarden.

Hoelang duurt het voor mijn retour verwerkt is?

Wij hebben helaas een achterstand opgelopen in de retour verwerking door de drukte rondom Vaderdag. Wij doen ons best om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. In principe verwerken wij je pakket binnen 5 werkdagen wanneer we deze retour hebben ontvangen, maar dit kan nu iets langer duren. Wanneer we je retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

Waar verzilver ik mijn kortingscode?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "verzilver je waardebon" in het vakje "heb je een kortingscode?" Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Kan ik mijn kortingscode verzilveren op een product welke op dit moment niet op voorraad is?

Wanneer een product niet op voorraad is, is het helaas niet mogelijk om dit product te bestellen. De kortingscode is geldig tot en met de aangegeven datum welke in de actievoorwaarden vermeld staat. Indien het product in tussentijd niet op voorraad komt, kun je de desbetreffende kortingscode helaas niet op het product verzilveren.

Mijn kortingscode doet het niet, waar kan dit aan liggen?

Vervelend om te horen dat je kortingscode het niet doet. Wij kijken graag met je mee, zodat we je hierin verder kunnen helpen. Wil je contact met ons opnemen via klantenservice@brandfield.nl of 050-2011559. Wacht nog even met het plaatsen van je order, want wij kunnen achteraf je kortingscode niet aan je bestelling toekennen.

Kan ik mijn kortingscode achteraf toevoegen aan mijn bestelling?

Het is niet mogelijk om je kortingscode achteraf te verrekenen op je bestelling. Indien het niet lukt om je kortingscode te verzilveren, raden wij altijd aan om contact met de klantenservice op te nemen, zodat wij je hierin verder kunnen helpen. Je kunt de kortingscode eventueel voor een volgende bestelling bewaren.

Ik wil graag een product bestellen, maar ik zie enkel de knop 'ontvang voorraadmelding' staan. Wat betekent dit?

Dit betekent dat het gewenste artikel op dit moment niet op voorraad is, waardoor je dit product momenteel niet kunt bestellen. Je kunt je aanmelden voor de voorraadmelding, zodat je een e-mail ontvangt wanneer het product weer te bestellen is via onze website. Indien je graag wilt weten wanneer we het product weer gaan ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen. Hoe doe ik dit?

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering, waardoor wij jouw bestelling direct gaan verwerken zodra de bestelling bij ons is geplaatst. Je kunt je bestelling via de retoursprocedure kosteloos terugsturen of je kunt je bestelling eventueel aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

Ik heb mij zojuist aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik heb geen welkomstkorting ontvangen, wat nu?

Het kan voorkomen dat deze mail terecht is gekomen in jouw ongewenste map. Indien dit niet het geval is, mag je contact met ons opnemen zodat we je kunnen voorzien van een vervangende code.

Ik heb betaald met overboeking. Ontvang ik dan alsnog mijn pakket morgen?

Wanneer je gebruik maakt van de betaalmethode overboeking, versturen wij de bestelling zodra de betaling door ons is ontvangen. Dit kan enkele werkdagen duren. Het is dus goed om te weten dat je bij een overboeking je bestelling niet de volgende werkdag ontvangt.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour vanuit Nederland?

Bij je bestelling heb je een herroepingsformulier ontvangen. Dit formulier mag je invullen en met je bestelling terugsturen naar het antwoordnummer wat ook genoteerd staat op dit formulier. Aan de hand van dit antwoordnummer kun je je bestelling kosteloos terugsturen. Bewaar je verzendbewijs goed.

Hoe stuur ik mij bestelling retour vanuit België?

Bij je bestelling heb je een herroepingsformulier ontvangen. Dit formulier mag je invullen en met je bestelling terugsturen. Vervolgens print je het verzendlabel uit dat je op onze pagina 'Retourneren' vindt en dit label bevestig je op de buitenzijde van je retourspakket. Met dit verzendlabel kun je kosteloos terugsturen. Het is goed om te weten dat je geen verzendbewijs ontvangt en een retourzending vanuit België neemt in dit geval ongeveer twee weken tijd in beslag, voordat wij je zending terug hebben ontvangen.

Hoe maak ik gebruik van mijn winkelkrediet/shoptegoed dat is toegevoegd op mijn account?

Als je bent ingelogd op je account en het gewenste product in het winkelmandje hebt geplaatst, kun je tijdens de betaalstap kiezen voor de betaalmethode 'winkelkrediet'. Indien er een resterend bedrag open blijft staan, kun je dit enkel via iDEAL betalen.

Hoe verstel ik een horlogeband met schakels of een Mesh horlogeband?

Wij leveren bij elk horloge met een schakelband een watchtool. Je kunt met dit apparaat zelf de horlogeband inkorten. We leggen je dit graag uit via de volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=kdnQ3JZEdvQ.

Hoe je een Mesh horlogeband verstelt, leggen we je graag uit aan de hand van deze video: https://www.youtube.com/watch?v=H2SE1vfYM30. Handig!

Alvast veel draagplezier van je horloge toegewenst.

Wanneer mag ik mijn terugbetaling verwachten als ik mijn bestelling retourneer?

Wanneer wij je bestelling hebben verwerkt, storten wij het aankoopbedrag binnen twee werkdagen terug op je rekening. Wanneer je gekozen heeft voor de betaalmethode AfterPay wordt dit bedrag in mindering gebracht op je factuur. Indien je dit bedrag reeds aan AfterPay hebt overgemaakt. wordt dit bedrag door AfterPay binnen 5 werkdagen op je rekening teruggestort. Wanneer je hebt betaald met je creditcard is het goed om te weten dat het bijgeschreven bedrag zichtbaar is op je volgende maandoverzicht.

Mijn artikel is stukgegaan binnen het garantietermijn. Wat moet ik nu doen?

Vervelend om te horen dat je artikel een gebreke vertoont. Je kunt je product via de volgende link aanmelden ter reparatie: https://www.brandfield.nl/info/reparaties/. Eventuele informatie omtrent garantie vind je hier terug: https://www.brandfield.nl/info/garantie/. Indien je nog aanvullende vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.

Ik heb mijn product zojuist aangemeld voor reparatie, maar ik heb verder niets ontvangen over het opsturen. Wat nu?

Je mag jouw product onder vermelding van het persoonlijke reparatienummer opsturen naar:

HSC Nederland
Antwoordnummer 999
1500 VB Zaandam

Bewaar je verzendbewijs goed. De reparatieservice houdt je verder op de hoogte van de status van je reparatie.

Kan ik meerdere kortingscodes op één bestelling verzilveren?

Je kunt per bestelling 1 kortingscode verzilveren, vandaar dat dit helaas niet mogelijk is.

Hoe verzilver ik mijn Fashioncheque online?

Je kunt je Fashioncheque online verzilveren tijdens de betaalstap waar je Fashioncheque als betaalmiddel kunt aanklikken. Indien er een resterend bedrag blijft open staan, word je automatisch doorverwezen naar iDEAL.

Ik heb mijn Fashioncheque besteed en wil mijn artikel(en) retourneren. Hoe gaat de terugbetaling van mijn Fashioncheque?

Je ontvangt een shoptegoed t.w.v. het bedrag van je Fashioncheque welke je op Brandfield kunt verzilveren. Wanneer we je retour hebben verwerkt, word je hierover per e-mail verder geïnformeerd.

Kan ik een product ruilen?

Producten kunnen niet geruild worden. Wil je een andere maat of kleur van het aangekochte product, dan kun je het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen in onze online shop.

Het bestellen van het nieuwe product kun je meteen doen; je hoeft hiervoor niet eerst het ontvangen artikel te retourneren.

Klantenservice

 

Maandag t/m vrijdag:
09:30 - 20:00 uur
Zaterdag:
gesloten
Zondag:
12:00 - 18:00 uur
 
 

De Brandfield klantenservice staat 6 dagen per week voor je klaar.

Maandag t/m vrijdag:
09:30 - 20:00 uur
Zaterdag:
gesloten
Zondag:
12:00 - 18:00 uur

Je kunt ons bereiken via:
E-mail
klantenservice@brandfield.nl
Telefoon
050 - 20 11 559

Openingstijden

Retourneren

Retourneren bij Brandfield is kosteloos en mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van je pakket. Lees meer op de pagina 'Retourneren' of download hieronder direct het formulier voor retourneren.

Lees verderDownload formulier voor retourneren

Reparaties

Op alle producten is garantie van toepassing. Wil je een product laten repareren binnen de garantietermijn? Lees meer op de pagina 'Reparaties'.

Lees verderProduct laten repareren en adres in België?
Naar boven
Brandfield.nl maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.