BRANDFIELD
KLANTENSERVICE
Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Op deze pagina helpen we je graag. Bekijk de diverse onderwerpen en veelgestelde vragen om snel antwoord te krijgen!
Retourneren
Toch niet helemaal tevreden met je aankoop of liever een andere maat/kleur? Retourneren is mogelijk!
Garanties
Wij bieden op alle style items in onze shop garantie. Benieuwd naar de garantietermijn en regels?
Reparaties
Style item kapot? Wij bieden je een goede reparatie service en zullen kijken naar een gepaste oplossing.
Klachten
Service staat voorop bij Brandfield. Heb je toch een klacht? Neem direct contact op met onze klantenservice!
Productinformatie
Heb je een vraag over onze producten? Wij helpen je graag verder op het gebied van onderhoud, maten etc.
WINKELS
Wist je dat wij ook fysieke winkels in Nederland hebben? Bekijk en pas onze style items in het echt!
SNEL ANTWOORD OP JOUW VRAAG
SNEL ANTWOORD OP
JOUW VRAAG
Veelgestelde vragen
De Brandfield klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Bekijk hier de meest gestelde vragen:
- Kan mijn bestelling vertraging oplopen?
-
Tijdens drukke periode's zoals met Black Friday en kerst kan het zijn dat je pakketje iets langer onderweg is dan dat je van ons gewend bent. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket raden we je aan de track&trace code goed in de gaten te houden.
- Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?
-
Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 10 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en betalen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wanneer je na 10 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@brandfield.nl.
- Wat voor garantie heb ik op een horloge?
-
Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge (fabrieksgarantie), maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.
- Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?
-
Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.
- Welke actievoorwaarden gelden er?
-
Je vindt hier alle actievoorwaarden: www.brandfield.nl/actie-voorwaarden.
- Wat te doen als mijn pakketje beschadigd is?
-
Indien uw pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van uw postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.
- Kan mijn bestelling vertraging oplopen?
-
Tijdens drukke periode's zoals met Black Friday en kerst kan het zijn dat je pakketje iets langer onderweg is dan dat je van ons gewend bent. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket raden we je aan de track&trace code goed in de gaten te houden.
- Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?
-
Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 10 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en betalen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wanneer je na 10 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@brandfield.nl.
- Wat voor garantie heb ik op een horloge?
-
Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge (fabrieksgarantie), maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout. Bekijk onze garantiepagina voor meer informatie.
- Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?
-
Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.
- Welke actievoorwaarden gelden er?
-
Je vindt hier alle actievoorwaarden: www.brandfield.nl/actie-voorwaarden.
- Wat te doen als mijn pakketje beschadigd is?
-
Indien uw pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van uw postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.
Heb je verder nog vragen?
De Brandfield klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. We live style items!