INFORMATIE OVER

Garantie

Bekijk hier de meest gestelde vragen over garantie:

Wat voor garantie heb ik op een horloge?

Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.

Wat voor garantie heb ik op een sieraad?

Bij sieraden vallen de materiaalfouten van de sieraden onder de fabrieksgarantie.

Wat voor garantie heb ik op een tassen en portemonnees?

Bij tassen vallen de product- en of fabricagefouten van de tassen onder de fabrieksgarantie. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.

Wat voor garantie heb ik op een zonnebril?

De fabrieksgarantie voor zonnebrillen geldt in geval van montagefouten en materiaalfouten. Beschadigingen aan monturen die hier niet onder vallen, komen niet in aanmerking voor garantie

Wat voor garantie heb ik op een muts, sjaal, hoed, riem en pet?

Op alle mutsen, sjalen, hoeden en petten die je bij Brandfield koopt krijg je de wettelijke garantie. Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen of als het artikel na geringe tijd kapot gaat, zullen wij ervoor zorgen dat je een passende oplossing ontvangt. Neem voor het retour sturen van het product contact op met onze klantenservice en stuur een e-mail naar klantenservice@brandfield.nl o.v.v. het bestelnummer. Stuur een foto van het probleem mee om aanspraak te maken op de garantie. We zullen ons uiterste best doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

De garantie op onze producten is 3,6, 12 of 24 maanden vanaf de aankoopdatum, afhankelijk van de fabrikant. De garantietermijn staat vermeld bij de gedetailleerde kenmerken van een artikel. Deze termijn staat ook vermeld in het garantiebewijs, indien de fabrikant deze bij het product heeft gevoegd.

Naast de fabrieksgarantie zit er op al onze producten een wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer je aankoop tijdens de garantieperiode defect raakt neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen je vervolgens adviseren over reparatie of vervanging van jouw aankoop. Lees meer over reparaties.

Wanneer is de fabrieksgarantie van toepassing?

Horloges: de fabrieksgarantie voor horloges geldt in alle gevallen, maar buiten de garantie vallen de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt).

Zonnebrillen: de fabrieksgarantie voor zonnebrillen geldt in geval van montagefouten en materiaalfouten. Beschadigingen aan monturen die hier niet onder vallen, komen niet in aanmerking voor garantie.

Sieraden: Bij sieraden vallen de materiaalfouten van de sieraden onder de fabrieksgarantie.

Tassen en portemonnees: Bij tassen vallen de product- en of fabricagefouten van de tassen onder de fabrieksgarantie. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product.

Bovenstaande garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Gebruikstips:

  • Bij horloges: voorkom hevige schokken, contact met chemische producten en magnetische invloeden.
  • Zorg er bij een horloge altijd voor dat de schroef gesloten blijft. Door het horloge te openen vervalt je recht op garantie als gevolg van stof en vocht.
  • Lees de bijgeleverde gebruiksaanwijzing voor verantwoord onderhoud van jouw aankopen.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice.

Naar boven
Brandfield.nl maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.