INFORMATIE OVER

Bestellen

Bekijk hier de meest gestelde vragen over bestellen:

Het bestelproces

Ik zie geen bestelknop maar ‘mail mij als er voorraad is’, wat betekent dit?

Helaas hebben wij op dit moment het gewenste artikel niet op voorraad. Je kan op de knop ‘mail mij als er voorraad is’ klikken en je e-mailadres achterlaten zodat wij je per mail op de hoogte kunnen houden als het artikel weer te bestellen is.

Het artikel is niet op voorraad, wanneer kan ik het artikel weer verwachten?

Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.

Waar verzilver ik een kortingscode?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Waar verzilver ik een giftcard?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een gift card?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Vervelend om te horen dat je kortingscode het niet doet. Controleer eerst of je alle hoofdletters en spaties goed hebt staan. Wil het dan nog niet dan kan je contact met ons opnemen via klantenservice@brandfield.nl of 050-2011559 zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je kortingscode niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.

Dien ik een account te hebben om een bestelling te plaatsen?

Dat is niet nodig. Je hebt de keuze om de bestelling te plaatsen met een account of als gast. Een account is gemakkelijker omdat jouw gegevens opgeslagen zijn en je sneller je bestelling kunt afronden.

Betaal ik ook verzendkosten?

Een standaard verzending is bij ons gratis. Indien je graag je bestelling op een avond of een zondag wenst te ontvangen, zitten hier kosten aan verbonden.

Wat is het verschil tussen de premium (cadeau)verpakking en de luxe (cadeau)verpakking?

Je ontvangt bij een bestelling standaard de premium verpakking. Zoals te zien op het plaatje is dat een leuke verpakking. Je kan uiteraard kiezen om jouw cadeau nog met wat extra style te laten bezorgen. Daarvoor hebben wij een luxe cadeauverpakking.


Wijzigen/annuleren

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen aan de bestelling?

Dit is niet mogelijk, vanwege onze snelle verwerkingsprocedure. Wanneer je bestelling is geplaatst, nemen wij deze direct in behandeling.Om deze reden is het niet mogelijk om iets te wijzigen aan de bestelling.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling, het adres nog wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of wijzigen. Dit heeft te maken met onze snelle levering, waardoor wij jouw bestelling direct gaan verwerken zodra de bestelling bij ons is geplaatst. Je kunt je bestelling via de retourprocedure kosteloos terugsturen of je kunt je bestelling eventueel aan de deur weigeren. Wanneer wij je bestelling retour hebben verwerkt, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

Ik heb een bestelling geplaatst en de afleverdatum is niet de volgende dag, kan ik deze wel annuleren?

Omdat wij jouw bestelling niet direct verwerken vanwege de afleverdatum, mag je contact met ons opnemen zodat wij kunnen kijken wat we voor jou hierin kunnen betekenen.


Bestelling afronden

Mijn bestelling blijft op de status ‘verwerken’ staan, wat te doen?

Je mag even contact met ons opnemen zodat we even met je mee kunnen kijken naar de situatie. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben.

Ik heb de betaling niet afgerond maar de bestelling staat nu wel op verwerken?

Zolang de betaling niet is afgerond, versturen wij geen bestelling. Je kan daarom een nieuwe bestelling plaatsen. Ons systeem zal de bestelling automatisch annuleren indien er geen betaling ontvangen is.

Mijn bestelling is geannuleerd maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven.

Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.


Bevestiging bestelling

Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?

Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar dus eerst even. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, mag je contact met ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is gemaakt in het e-mailadres.

Ik heb drie e-mails ontvangen, heb ik nu 3 bestellingen geplaatst?

Geen zorgen! Je ontvangt inderdaad drie bevestigingen, namelijk: één voor de bestelling, één voor de betaling en één voor de zending.

Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen met een track en trace link, komt die nog?

Dit kan kloppen, want je ontvangt deze uiterlijk voor 23:30 uur in je inbox.

Bestel jouw favoriete style item

Bestellen bij Brandfield is 100% veilig! Jouw gegevens worden via een beveiligde verbinding versleuteld naar ons verstuurd. Een bestelling plaatsen is naast veilig ook heel eenvoudig en vereist slechts vier stappen:

  1. Producten in de winkelwagen plaatsen
  2. Winkelwagen inhoud controleren
  3. Bestelgegevens en -voorkeuren invoeren
  4. Betalen in een beveiligde omgeving

1 - Producten in de winkelwagen plaatsen

Zoek het artikel naar je keuze en klik op de oranje knop 'In winkelwagen'. Om jouw product te vinden kun je gemakkelijk de zoekmachine gebruiken die bovenaan de website op elke pagina staat.

2 - Winkelwagen inhoud controleren

Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelwagen gelegd, dan ga je naar de winkelwagen om de inhoud te controleren.

  • De winkelwagen vind je rechtsboven op elke pagina op de website. Hier kun je eventueel nog het aantal artikelen wijzigen of artikelen verwijderen. Ook ziet u hier de prijzen van de producten in de winkelmand (alle genoemde prijzen zijn inclusief btw).
  • Wil je een product laten inpakken in een cadeauverpakking, dan kun je dat in de winkelwagen per product aangeven. Klik bij een product op 'Product verpakken als cadeautje? Kies verpakking'.
  • Wanneer je in het bezit bent van een Brandfield gift card of kortingscode is het mogelijk deze hier te verzilveren. Klik op 'Verzilver je waardebon' en voer de code in onder het juiste kopje bij 'Heb je een gift card?' of 'Heb je een kortingscode'. De korting wordt vervolgens verrekend met het totaalbedrag (excl. verzendkosten).
  • Ben je klaar met winkelen? Selecteer vervolgens de gewenste bezorgmethode. Afhankelijk van welke methode je kiest wordt het totaalbedrag in de winkelwagen bijgewerkt. De totaalprijs van je bestelling is nu bekend.
  • Controleer alles nogmaals en klik op de knop 'Doorgaan met bestellen' om naar de volgende stap te gaan.

3 - Bestelgegevens en -voorkeuren opgeven

Na de winkelwagen kom je in het bestelproces, dat bestaat uit enkele korte en snelle stappen. Hier kun je je bestelgegevens en -voorkeuren opgeven. Het proces bestaat uit de volgende pagina's:

Stap 1 - Bestelwijze

Hier geef je aan hoe je wilt bestellen. Dit kan op twee manieren. De meeste bezoekers kiezen voor de eerste optie:

  • Bestellen zonder registreren: hierbij hoef je geen account aan te maken. Dit is de snelle manier. Je krijgt wel de keuze om je gegevens op te slaan en een account aan te maken.
  • Inloggen met je account: heb je al een Brandfield-account, dan kun je hiermee inloggen. Na het inloggen worden je gegevens opgehaald, zodat je ze niet opnieuw hoeft in te voeren.

Stap 2 - Mijn gegevens

Bij factuuradres voer je je persoonlijke gegevens in, zoals je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer.

Wanneer het factuuradres niet het adres is waar de bestelling moet worden geleverd, dan kun je aangegeven op welk adres de bestelling moet worden geleverd. Dit is optioneel.

Stap 3 - Bezorgen

Bij deze stap geef je de bezorgmethode op. Dit heb je ook al in de winkelwagen gedaan, dus deze stap is puur ter bevestiging en controle. Mochten er kosten in rekening worden gebracht, vanwege het totaalbedrag van de bestelling, dan wordt bij deze stap nogmaals duidelijk hoeveel dit is.

Stap 4 - Betalen

Bij deze stap geef je aan welke betaalmethode je wilt gebruiken. Lees meer over betalen.

Stap 5 - Controle

De laatste stap, voordat je naar de betaalomgeving gaat, is de stap 'controle'. Hier zie je alle gegevens die je hebt ingevoerd en kun je nog eens de volledige inhoud van je winkelwagen bekijken, evenals het totaalbedrag van de bestelling, inclusief eventuele verzendkosten en kosten voor een cadeauverpakking.

Het is de bedoeling dat je hier nog eens controleert of alle gegevens kloppen. Mocht dit zo zijn, dan kun je akkoord gaan met de algemene voorwaarden en vervolgens op 'naar volgende stap' klikken.

4 - Betalen in een beveiligde omgeving

Je komt nu uit op onze beveiligde betaalomgeving, tenzij je voor AfterPay als betaalmethode hebt gekozen. Heb je voor AfterPay gekozen, dan hoef je niet direct een betaling te voldoen.

Deze beveiligde betaalomgeving omgeving wordt mogelijk gemaakt door Buckaroo (www.buckaroo.nl), die alle betalingen van Brandfield verwerkt. Bovenaan het betaalscherm zie je het totaalbedrag dat je betaalt aan Brandfield.

In deze omgeving volg je de stappen, die afhangen van de gekozen betaalmethode, en kun je de betaling uitvoeren. Elektronisch betalen via Buckaroo is 100% veilig en betrouwbaar.

Nadat je de betaling heb voldaan keer je terug naar de website van Brandfield.

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantenservice.

Naar boven
Brandfield.nl maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.