Introducing

The world of Guess

Sexy, eigentijds en uitdagend, dat past helemaal bij het merk GUESS. Voel je jong, sexy en avontuurlijk met de GUESS sieraden en horloges.

Bekijk collectie

 
 


 
 
 
 
 Introducing

The world of Guess


 

 

 

About guess

The story of Guess

Begin jaren 80 zijn de Marciano broers het super sexy en daardoor revolutionaire jeans merk GUESS begonnen, wat onmiddellijk een mega hit werd. In 1985 introduceerde Paul Marciano de iconische award-winning zwart-wit campagnes, die veel modellen een echt gezicht als celebrity heeft gegeven.

De lijst van topmodellen die Paul Marciano heeft ontdekt is enorm, Claudia Schiffer, Carla Bruni, Karen Mulder, Eva Herzigova, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta en onze Nederlandse Marvy Rieder waren allemaal van de partij. Deze campagnes waren voor allen een opstap naar hun grote carrières in de modellen wereld.

Sexy, eigentijds en uitdagend, dat past helemaal bij het merk GUESS en dus ook bij de GUESS horloges en sieraden. Stuk voor stuk bijzonder qua vormgeving en kleur. Een GUESS horloge is daarom niet zomaar een horloge, maar een in het oog springende accessoires. De GUESS sieraden zijn jong, sexy en altijd met een avontuurlijke twist.

 

Guess

Nieuwe collectie

De nieuwe collectie is verleidelijk, stoer, eigenzinnig maar vooral GUESS. Voor iedere gelegenheid een horloge. Aan de voorjaarscollectie zijn heren- en damesmodellen toegevoegd waarin de iconische blauwe kleur terugkomt, die symbool staat voor de jeansindustrie, de bakermat van het merk.

Shop de collectie
 

 

Nieuwe collectie

 

Horloges

Guess
watches

Shop guess horloges

 
 
 

 

Horloge bestsellers

 

Sieraden

Guess Jewellery

Shop guess sieraden

 
 
 

 

Sieraden bestsellers

 

 

#LOVEGUESS

SEXY, YOUNG & ADVENTUROUS

BEKIJK GEHELE AANBOD

 

10% WELKOM KORTING OP UW EERSTE AANKOOP
Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Taal